Sofie

Besse

Publicerad 2011-12-16 18:47:16 i Allmänt

Syrran har tjatat och tjatat om att få släppa nyheten..
Jag gav med mig idag. Vi har velat hålla på det, men nu går det nog inte längre.

Vi har lyssnat på hjärtat och även sett vår lille bebis på ultaljud, så nu får ni andra veta det också!
I maj, närmre bestämt 15 Maj ska jag och Johan bli föräldrar. Om det blir den dagen vet vi inte, men är beräknat då iaf.

Vi är glada och mycket kretsar kring detta nu. Många tankar och mycket längtan!!

I onsdags var vi i Karlshamn och fick se på vår lilla "besse". Fick två bilder med oss:



Jag tycker det är svårt att förstå att där finns någon inne i min mage..
Trots vi har både lyssnat och sett vår bebis!

2012 kommer bli ett stort år för oss! Ser fram emot detta! Nu ska jag hålla fredagskväll!

Imorgon ska jag träffa några tjejkompisar! Ska bli roligt. Mycket bebis snack också!!!

Min mage för en vecka sen...
En eftermiddagsbild, är lite mer svullen då. Men det syns, även med kläder på. Men jag kan fortfarande ha mina vanliga kläder..
Det blir väl ändring på det om ett tag.
Blev tillbaka flyttade 3 dagar på ultraljudet. Så är idag i vecka 18.2!!
Snart har halva tiden gått... det går såå fort!!

♥ bessen ♥



Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2011-12-16 19:21:17

Stort grattis FI!

Så roligt för er...

Kram

Postat av: Banne

Publicerad 2011-12-16 19:41:22

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-16 19:42:43

Mosters älsklings besse ligger i din mage wiiie är så lycklig :)

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-12-16 19:50:55

Det är ju för väl att man får berätta att man ska bli Mormor!!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-16 21:31:30

Äntligen får man se magbild o t.o.m. lilla pyret på ultraljudsbild! Det är ju en liten krabat där inne som vi väntar spänt på :) många många kramar och ha det så roligt imorgon med tjejerna!!

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-12-17 16:52:50

e så glad för er skull =) grattis än en gång gumman!!!! massor av kramar från mig o thyra <3

Postat av: Ida P

Publicerad 2011-12-24 00:11:37

Åhhh grattis vad skoj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela