Sofie

Jul jul strålande jul...

Publicerad 2011-12-30 15:04:56 i Allmänt

Har haft ett trevligt och lugnt julfirande med nära i malmö! Familjen och gamlingarna!!
God mat och fina klappar!! Tack mammi!!
Jag fick mycket fint t ex pengar, fotvård, böcker, muggar, skaldjursset, trisslotter, strumpor, lika par leka bäst, body till bebisen, vas och en del annat!!
Det har varit mysigt att bara ta det lugnt och umgås samtidigt som jag får sakna efter johan också! Valde att fira jul på vars ett håll detta året också.

Idag har vi varit hos barnmorskan! Lyssnat på den lilles hjärta, fantastiskt! Jenny och thyra har varit här på fika! Alltid lika roligt att ses!!!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-12-30 17:05:34

Vad fin du är, jättefin mage. Klappa lite från mej. "myys"

Postat av: Anna Hörnquist

Publicerad 2011-12-30 22:19:15

Ooooo vilken fin mage du har fått =) Ser ju hur mysigt ut som helst med lilla bulan! Härligt att du har haft en fin jul med massor av fina klappar, gott nytt år och god fortsättning. Vi hörs - ta hand om dig och lilla magen. Stor kram

Postat av: Emmelie

Publicerad 2011-12-31 12:14:31

Men herregud Sofie, vad e det jag missat ;)!!

Gud vad roligt för er och jag önska er all lycka!!! Kramar //Emmelie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela