Sofie

tudelooo

Publicerad 2011-12-08 20:49:24 i Allmänt

Oj vad det går snabbt. Snart är det julafton. Tycker inte det känns som det. Känns som Oktober eller nått tycker jag, hihih.
Ljusstakar och stjärnor som lyser, ljus tända och en liten julgran som lyser.. Skrapa rutorna och det är kallt, ändå finns inget riktig julkänsla.

Får kanske försöka hitta den, vi ska kanske till tivoli i Danmark på lördag. Ska iallafall ner och mysa med familjen!

I december är även lite annat kul planerat med vännerna. Tjejmiddag med Krstadtjejerna nästa helg, nyår med vänner, god mat och firande. Träffade även Anna och Agnes förra helgen! Härligt att hinna med vännerna lite också. Lyser med sin frånvaro mitt iveckan och på helgen är det massa bla Malmö, johans familj, slappande osv.

Har pluggat lite nu iveckan, gjort första reflektionsuppgiften till kursen jag läser. Skrev 8 sidor och reflekterat på 2 andra arbeten. Verkligen ett tag sen jag lämnade skolan, känns nu..

längtar ♥


Mallorca känns avlägset nu i mörkret.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela