Sofie

ny vecka!

Publicerad 2011-02-08 21:05:34 i Allmänt

Precis som alla andra helger i Malmö var denna toppen! Den bjöd på lite av varje. Shopping, familjemys, god mat, restaurang, melodifestivalen osv.

En ny jobb-vecka är i gång.. Startade denna veckan med ett träningspass, även idag har vi tränat lite; åkte nämligen skridskor. Det gick bättre denna gång! Roligt är det också! Vi har inte ramlat, wiiiho! Duktigt värre!

Två bebisar har kommit till världen nu de senaste dagarna! Grattis till min vän Emmelie, en studiekompis! Även Johans kusin, som även är min gamla kollega fick en son!
Många som fått barn nu, vet några till som ligger och gror... Roligt att följa!

Usch vi har varit slöa här nu i eftermiddag. Slumrade till en stund på soffan... Ska snart ta min dator och lägga mig i sängen och titta på Klass 9A som gick igår... Missade det då jag tränade och tittade på familjen annorlunda istället!

Hoppas stormen inte ställde till det allt för mkt för dig i natt... Jag vaknade flera gånger, men vi har klarat oss!!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela