Sofie

sjukis...

Publicerad 2011-02-15 14:07:07 i Allmänt

Jag är människa igen. Gårdagen var hemskt. Vaknade av att det "körde" i magen, men struntade i det klockan var ju bara 6. Begav mig till jobbet.. Började må illa och kallsvettas. Tog emot barn efter barn, kände att jag klarar inte mer.
Ont i magen och mådde illa som f a n. Min kollega sparkade ut mig, hihihi ville inte bli smittad. Visste inte åt vilket håll det skulle gå.
Hem och la mig i sängen, sov från kl 8 till 16. Upp på toaletten några gånger, mådde så illa... Tur slapp jag att kräka, men lite kass i magen var jag. Jag kunde inte hålla upp huvudet. Hemskt att må så illa. usch...

På kvällen åt jag lite fil, en banan och så.. Verkade som det skulle ge med sig, konstigt nog. Man vet ju aldrig? Kan vända hur snabbt som helst.

Vilken underbar alla hjärtans dag jag hade vaaa? :) Får ta igen det på måndag, då firar vi 2år!!!

Idag sov jag länge med, matt... Men det känns bra nu. Endast lite ont i halsen, så kanske en förkyldning på gång? Några barn som ringde och sjukade sig igår, feber och megaförkyld.. men men

Just nu är jag glad att det inte blev någon kräksjuka här..  Alla barn har legat, så inte konstigt om jag fått det!

Har fixat lite här hemma..Diskat och städat lite grann. Snart ska jag göra köttbullar tills sambon kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela