Sofie

fotbolls sofie

Publicerad 2011-01-16 10:06:32 i Allmänt

Som sagt, träningen blev det inte så mycket av denna veckan. Ska sluta klaga! hihi
Men igår var jag och spelade korpen fotboll. Det var riktigt roligt och alla tjejerna var jätte trevliga!
Några spelade fotboll och några mindre bra. Började spela vid 9.30 och slutade lite över 12. Bara massa matcher.
Kände direkt i ljumskarna, helt slut.
Snacka inte om hur jag känner idag. Vilken träningsverk. Svårt att komma igång och gå, mina ben hänger inte med.. hihihi
När jag hostar gör det ont i magen! Men det är härligt!!
Äntligen något roligt, gemenskap och motion på samma gång! Det ska jag fortsätta med!!!
Jag älskar bollsporter! Har spelat fotboll förr och även badminton!

Trodde kräksjukan skulle hälsa på mig i går eftermiddags.. Mådde jätte illa och var yr, men det försvann igen!
Skönt det!!!


Idag ska jag träffa Annica och Anna och deras små söta bebisar! Ska bli jätte trevligt! Att se hur Anna och Martin bor också!!! En trevlig söndags eftermiddag väntar mig!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela