Sofie

spana... drömma

Publicerad 2011-01-05 23:17:50 i Allmänt

Imorgon är jag ledig!
Då kommer mamma, syrran och hundarna hit för att spendera några dagar med oss!
Wiieeee!!
Vi ska fira mammas födelsedag och ha det mysigt!
Två hundar och fyra vuxna i tvåan här. Kollektiv!

Ikväll har jag spanat runt på olika sidor om nybyggda hus. Finns ju jätte många olika företag som bygger hus.
Myresjöhus, älvsbyhus, Lb hus osv... Shiiiit
Någon som har erfarenhet om något?

Detta är en framtidsdröm, att bygga nytt hus. Så inget som är aktuellt just nu. Men spåna och drömma får man väl?

Kostar som attan, men tänk vad underbar det hade varit!!!

Sofie är vilsen i hus-djunglen hihih. Känner mig liten och okunnig...

Tur att Johan tar ner mig på jorden.. Jag gasar och han drar i bromsen, bra kombination?

Kommentarer

Postat av: Emmelie

Publicerad 2011-01-06 11:07:58

hehe, nä bloggen har gått till o från faktiskt! Hoppas allt e bra med dig och allt! Visst är det en djungel med hus, finns massor med fina.. Men det är inte billigt.. Det får vänta för vår del! Kramar

Postat av: Banne

Publicerad 2011-01-06 17:25:44

Bara där e ett rum till mig så är jag nöjd;)

Postat av: Kimse

Publicerad 2011-01-07 08:14:27

Hoppas att din familj kom fram säkert! Vi letar hus nu men det är Lukas som drar och jag som bromsar ;) Våra vänner byggde ett myresjöhus i Bara men i vissa områden är det ju redan förutbestämt vilka hus som måste tså på tomten och i deras fall kunde de bara välja på Myresjö för dem ägde tomterna.

Lycka till :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela