Sofie

TRÄNAT!!!!

Publicerad 2011-01-17 21:04:21 i Allmänt

Glömde att berätta att lördagskvällen spenderades hos Johans föräldrar! Vi åt god västerbotten(ost)paj, pain riche, sallad och super goda egen fångade kräftor! Lyx-mys-middag!
Jag och Johan måste upp till hans syster detta året och fånga kräftor i deras bäck. Vi älskar kräftor jU!! mums!

Igår hade jag en super trevlig eftermiddag tillsammans med gamla högskolekompisarna, Anna och Annica och såklart deras små söta Agnes och Calle!
Johan hade förberett sig på tjat när jag kom hem, han var förvånad att jag dröjde tio minuter (så lång tid) innan jag började bebistjat.. hahahaah MEN det är ju mer än en liten söt bebis:)

Min träningsverk har hållt i sig. Har problem att resa mig, gå i trappor. Men jag har plågat mig själv idag på träningen!! hejja hejja...
Hade den bästa undanflykten idag, men icke så nicke... Hoppas det håller i sig nu bara.
HÄRLIGT är det nu.. Nytränad och nyduschad!

Många sjuka på jobb, hoppas jag klarar mig... Känner mig pigg och glad nu, kanske ska tacka träningen? :) Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela