Sofie

Välkommen år 2011

Publicerad 2011-01-02 21:16:03 i Allmänt

Nyårsafton var jätte trevligt.

God mat, vännerna, lekar, älsklingen, bad, skålande!

Tack mina vänner som gjorde slutet på 2010 och början på 2011 toppen!


Menyn och förrätten!  MUMS!

  Jag innan vi gav oss iväg
  Skålade in det nya 2011 som vi har framför oss

Undra vad 2011 har att erbjuda?


Mycket under mitt 2010 har kretsat kring jobb, flytt och sambo, ska jag eller ska jag inte?


Jag och johan har haft en riktig slappe lördag och söndag. Blev inte så mycket sömn mellan fredag och lördag. Det har kännts. Sen är Johan förkyld och lite kass. Så vi har bara myst och slappat i soffan.
MEN imorgon börjar verkligheten igen. Jobb...

På torsdag kommer syrran, mamma och hundarna hit iaf!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela