Sofie

regnet det bara faller ner...

Publicerad 2011-07-22 16:57:43 i Allmänt

Man blir ju helt deppig av detta tråkiga sommarväder. Många man pratar om är trötta och omotiverade. Så det är inte bara jag, skönt att veta! hihih

Idag skulle vi åkt till Helsingör och igår skulle vi varit på världens snabbaste allsånt i pidammsparken. Vi hoppade över båda sakerna pga regnet. Tänk så mkt vädret gör och påverkar ens humör.
Får ta vår tripp en annan dag istället..

Det blir bara en massa spring i affärer... Känns som en lite seg semester. Man vill ju göra saker man inte gör annars.

Men som mamma sa: "Man ska vara glada att man har varandra och får vara friska".
Ska inte deppa över lite regn :)

Har sprungit på lite människor som jag inte träffat på länge. Roligt att snacka lite.. Vad de gör, jag gör, bor osv..
Många man umgåtts med genom åren, men som man tappat kontakten med av olika anledningar, flyttat, olika jobb, förhållanden, pluggar osv... Roligt att springa på varandra och snacka lite!!

Helgen spenderar jag i Malmö, Johan har åkt tillbaka hem för att umgås med sina kompisar.

Denna och två veckors semester kvar, får se vad det har att erbjuda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela