Sofie

drömmer

Publicerad 2011-03-14 21:55:09 i Allmänt

Nytränad och nyduschad sitter jag här och slöar lite. Snart ska jag titta på Big Brother. Förstår inte varför jag ser det programet, man blir ju beroende. Människor inlåsta i ett hus, intriger, kärlek, utmaningar osv. Varför sitter jag en timme varje dag och ser ett sånt skit program? hihiih

Hela gårdagen fanns bara hus i mitt huvud. Vi var och tittade på ett nybyggt hus: smålandsvillan, modell Nybro. Man blir ju bara mer sugen på ett eget nybyggt ju. Jätte fint: öppet, ljust, stora fönster...
När vi kom hem satt jag länge vid datorn och tittade på olika forum och husföretag. Finns hur många som helst, mycket man måste kolla upp... Olika standard som ingår, pris, fasad, planlösning osv..
Det finns hur massa olika, och lilla jag kan inte så mkt :)

Någon som har erfarenheter, bra eller dåliga???

Aja, får fortsätta att drömma vidare.. Min dröm är att bo i ett nybyggt hus i ett nybyggt område där många barnfamiljer bor. Barnen springer över gatan, grillar och umgås. Jag vill, jag vill..
Finns både positivt och negativt med nybyggt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela