Sofie

sol och vårtecken

Publicerad 2011-03-24 19:27:52 i Allmänt

Jag är glad! Solen är hos oss och våren är på väg! Hoppas den stannar nu, förra veckan kom det snö IGEN. Suck.
Idag såg vi humlor på jobbet= vårtecken!
Det är 5 plusgrader klockan 7 på morgonen! UNDERBART!!!
Hoppas det håller i sig till helgen.

Förra helgen fick jag ta hand om lillasyster. Hon är hemma från sjukhuset med en ond finger. Aj aj, men det börjar bli bättre! Skönt det!

Redan fredag igen. Tiden går så sjukt fort, hinner inte med...Snart är semestern här också. Får se vad det blir detta året. Stockholm är bokat, blir lite festivaler och så! Hoppas på fint väder.
En vårtripp med lillasyster till Ullared vill jag också boka in!

Igår tittade vi på ett hus här istan. Vi har fastnat för öppenplanlösning, är inne på det nu! Så inget annat duger! Får boka ett möte med banken så vi vet vad vår budget tillåter.

Precis när jag lämnar Malmö och familjen känns det tomt. Minns känslan när jag för några månader sedan åkte ifrån Johan. Under veckorna är det fullt ös, då går det bra. Tur telefonen finns. Just när vi vinkar och skiljs åt som det känns... BLÄÄÄ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela