Sofie

SOL!!

Publicerad 2011-03-07 21:51:24 i Allmänt

Då var jag tillbaka igen.. Blev ett litet blogg uppehåll..
Sitter här i soffan och tittar på tv och tar det lugnt. Har tränat nu ikväll. Förra veckan blev det två pass här istan och i lördags spelade jag badminton. Så lite träning har Sofie orkat med. Klapp på axlen.

Solen är varmt välkommen!!! Har haft underbart väder ihelgen! Var ute och gick en runda vid bo01 i lördags med hela familjen, JOhan och hundarna. Det blåste lite, men solen sken på oss! Underbart! Sedan blev det lite badminton och fondue mys på kvällen till melodifestivalen.
Det är verkligen gott och lätt att fixa. Olika goda såser, man får själv sitta och pilla med sitt kött, vänta och äta läääänge. Måste göras oftare!

Ännu finare väder i söndags, då det var vindstilla. Några runder med hundarna, sedan satt jag en stund på balkongen, blundade och solen "stekte" i mitt ansikte. SÅÅÅÅ SKÖNT! Underbart!

Jag hoppas innerligt att solen är här för att stanna.. Har fått vår-feeling! Sol och fågelkvitter!

Tvätta fönster och bilen måste göras nu när våren är på gång!

Har nog skrivit väldigt många ord som: Underbart, skönt osv.. Men jag blir glad av solen! Den är såå efterlängtad!
Skönt att kunna vara ute med barnen på jobb också. De kan äntligen börja gräva igen!

Hoppas inte det dröjer lika länge tills nästa uppdatering. Blir jobb och träning iveckan..
och Massa mys med min favorit älskling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela