Sofie

våren försvann?

Publicerad 2011-03-10 21:32:13 i Allmänt

Skulle inte nämnt att solen var underbar. Det vände lika snabbt. Idag har vi haft regn-blask-snö. Kan inte beskriva min besvikelse. Bara ett smakprov av våren, sen vände det. SUCK.
Hoppas verkligen på att helgen bjuder på fint väder

Denna veckan har jag tränat två gånger, än så länge. Jag gick till och med iväg när Johan låg kvar här hemma i soffan. Det är bra det Sofie. Alltid jobbigare att gå iväg, vill ju hellre ligga bredvid honom i soffan och se tv. Men fick tvinga mig iväg!

Får se vad helgen har att erbjuda. Inte ofta vi inte har några planer alls. En riktigt mys-slappe helg med sambon. Blir kanske en runda till Johans föräldrar, en tur till stan i Kristianstad, städa lägenheten osv..

Snart drar fotbollen igång ordentligt. Tror att jag ska börja, får gå in för det ordentligt då. Så man inte sviker laget. Går inte att spela då och då ju... I april börjar vi spela 1 gång i veckan utomhus. Endast matcher, ingen passningsträning och så med tränare. Motion och träffa andra tjejer, hoppas det blir bra!!

Har bokat in en resa till Stockholm under semestern. Ska ge Johan det i 30års present. En weekend som kommer bla bjuda på Djurgården-Mjällby. Johans älsklingslag. Varje dag räknar han ner till allsvenskans start. Får se om vi kanske åker en vecka när har fyller år, i slutet av augusti.

Nä, nu ska jag slänga mig i soffan!

Kommentarer

Postat av: Emmalee9287

Publicerad 2011-05-17 10:31:49

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-05-17 10:40:29

Verkligen trist med väderväxlingen, vill ha tillbaka våren!

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-05-17 10:49:16

Hej har du en bra start på denna tisdag?:)



Just nu har du chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela