Sofie

bästa mammi!

Publicerad 2011-05-10 20:47:46 i Allmänt

Förra veckan var jobbig och den innebar massa av oro för mig.
Mamma blev akut opererad för inflammerad blindtarm och brock. Blindtarmen sprack under operationen och det resulterade i en inflammerad mage. Mamma har haft enorma smärtor.
Jag valde att vara nere i Malmö hela förra veckan för att hälsa på mamma och hjälpa syrran med hundar och sånt. Hälsa på mamma och stötta.
Man får finnas där när man behövs!
Mamma kom hem i fredags, då var jag orolig att något gått fel, då hon fått ont på ett annat ställe. Så fort hon jämrade sig eller suckade, så frågade jag direkt hur det var..
Hon åkte till akuten igen i lördags. Då blev jag orolig igen, hihihiih

Äsch nog om detta nu. Hon är på bättrings vägen och min oro har lagt sig.
Inte roligt att se någon nära med smärta, usch nä.

Tack för veckan syrran!


Nu är jag åter tillbaka i min vardag tillsammans med min älskling som jag saknade.
Men det är bra med en liten semester från varandra ibland, då saknar man och längtar efter varandra.
Roligt att träffa barnen igen på jobb. De lyser upp!!!

Idag har de småbarnen varit på utedag i skogen. 9st 1,5-2åringar gick med sina små ryggsäckar på ryggen. Vi plockade kottar och tittade på myrorna. Sedan blev det fika i skogen! Mysigt!!


Underbart väder ♥
Familjen frisk     ♥
Älsklingen nära  ♥

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-05-11 20:36:16

Ja det var en pärs men det blir bättre varje dag.Jag uppskatta verkligen att du kom till Malmö o stötta oss.Kramiz.

Postat av: mamma

Publicerad 2011-05-11 20:36:55

Ja det var en pärs men det blir bättre varje dag.Jag uppskatta verkligen att du kom till Malmö o stötta oss.Kramiz.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela