Sofie

härlig natur

Publicerad 2011-05-17 18:26:49 i Allmänt

Lördagen bjöd på ett spontan besök i form av min kära mamma och syster med hundar! Alltid lika trevligt.
Det blev fotboll, god mat, glassbåten, eurovision och en tur vid slottsudden och en i skogen med hundarna!

Fin natur här runt omkring, bara gång avstånd!

Slottsudden bjöd på tuppar och höns!



Även några lamm, Ruben trodde det var hundkompisar :)



Ruben är nyklippt hiihih Ska egentligen ha lång päls!

Jag tycker det är så tråkigt att lägga in foto från kameran. Därför jag lägger in så sällan..

Ruben är som ett plåster på mig när vi ses. Reser jag mig, springer han efter. Sover nära på natten.
I söndags eftermiddag såg det ut så här:





Han vet om att vi inte ses så ofta (varje dag), så han passar på att vara nära!
Lilla sötnöten!

Hif förlorade igår, ändå AIK hade en man kort. YES!! Malmö vann sin match, synd bara att MAIF förlorade.


Idag har vi varit ute i regnet. Barnen älskar det! De plaskar, fångar vatten med spaden och bygger bäckar i sanden.
En pojke som nyss fyllt 3år: Jag sa: "Lyssnar du på skaka rumpa med Sean Banan?" (han gillar den låten)
Han svarar: "nä den finns på den gamla mobiltelefonen på spotify"
hahah jag skrattade.. Spotify vid 3års ålder, hihiihih De har koll de små barnen!

Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2011-05-17 18:56:51

Söta lilla Ruben... =)

/Majsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela