Sofie

operation

Publicerad 2011-05-03 20:34:13 i Allmänt

Hade en underbar söndag i Hällevik hos Johans föräldrar. Jag och Johan gick på stiby berget. Ni får se bilder när jag är tillbaka i sölvesborg. Vi gick i skogen, i kohagen och på berget! Vitsippor, kor och underbar miljö!!
På tal om Sölvesborg, så befinner jag mig i Malmö förtillfället.
Mamma min har gått och blivit akut opererad och det har varit några jobbiga dagar för oss. Började med magont som blev mer och mer... Åkte till akuten, senare blev hon inlagd. Hade enorma smärtor, hon trodde hon skulle dö. Hon blev opererad för blindtarmen och brock i Måndags. Smärtan innan och nu efteråt har varit fruktansvärd.

Jag finns nu, sen i måndags på plats i Malmö för att hälsa på mamma och hjälpa till med hundarna. Visste inte hur det skulle gå med mamma och nu i efterhand är jag glad att jag åkte ner för blindtarmen sprack under operationen. Det kunde slutat illa.
Inte roligt att se någon i ens närhet med sådana smärtor.
Hoppas det går åt rätt håll nu, trots feber och smärta.
Livet kan ändras fort... Mamma säger om och om igen att man måste värde sätta att man är frisk och inte har ont..

Usch ja.. Man får hjälpa familjen i sådana lägen.. Vara nära och stötta!
Mammi ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela