Sofie

stugan?

Publicerad 2011-05-19 21:11:49 i Allmänt

Igår var det fotboll igen. Det är väldigt roligt tycker jag! Härligt väder, massa tjejer och dribblingar!

Imorgon ska vi antingen till Johans stuga i Karlskrona eller så stannar vi här och umgås med Frida och Frippe på lördag. Jag tror det ska bli fint väder, så det lutar åt stugan. Grilla, slappa och pyssla om varandra! Jag fyller nämligen åt på lördag!
Egentligen skulle Frida och Frippe med, men det får bli en annan gång. Vi får ta hand om oss själva denna helgen, jag tror vi klarar det!!
Imorgon ska vi ta foto på jobb! Hoppas så många som möjligt kan vara med!

Jag ska lägga mig och läsa lite nu, har gått på reserven idag! Super trött!

Lägger in en liten rad om min lilla syster! Kämpar för fullt, du är stark du! Hoppas vägen går ditt håll. Blir en spännande resa! Hoppas!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela