Sofie

helg med Mammi & systern min

Publicerad 2011-11-22 20:41:45 i Allmänt

Jag ser fram emot helgen som jag ska spendera med min kära mamma och syster! Vi ska ha en julmys helg tillsammans! Vi ska till falkenberg på julshow och julbord på fredagkväll. Blir spa och mys på lördag och söndagen passar vi på att besöka Ullared innan vi åker tillbaka till Malmö. Det ska bli jätte trevligt!

Nu är det snart slut på mina favorit program under hösten. Ensam mamma söker och bonde söker fru bland annat. Igår valde de ensamma sina partners. De var så kära och glada. Jag kunde inte annat än gå in på tv3.se för att titta hur det gått nu i efterhand. Roligt att det håller för två av paren, hoppas det fortsätter så. Det är en intensiv period för dem och de känner knappt varandra. Men roligt att det håller!

Nu ska jag skriva ett utvecklingssamtal, har två stycken kvar denna veckan. Sen är mina avklarade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela