Sofie

Intensiv vecka

Publicerad 2011-11-05 12:01:29 i Allmänt

Det har varit en turbulent vecka. I måndags körde vi Johans mamma till tåget, hon skulle ta sig upp till Ånge, där hennes föräldrar och sykon bor. Johans morfar har blivit dålig, gick bort i början på veckan.
I onsdags fick vi samtal från Karlshamn där Johans pappa satt och hade fått benet gipsat. Vi fick hämta honom och bil där. Lite stressigt och massa på jobb nu med halloweenfest, utvecklingssamtal osv.
Två banker har vi besökt i veckan efter jobb, så stressat dit där. Nu är det lite huvudbry..
Vad ska vi lägga för bud? Vad säger dem? Hur lågt ska vi gå? Känns konstigt när man tänker tanken att bo i ett hus, ett alldeles eget.. hihih Mycket i huvudet denna vecka..
En lugn helg här hos oss! Tvätten har jag hunnit med, god lördagsfrulle med nybakade bullar och ägg! Mums! Mys!

Idag tänker jag lite extra på mina nära som tyvärr inte finns med oss längre.. Men som jag tror ändå finns här hos oss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela