Sofie

åter vardag.

Publicerad 2011-10-18 15:58:04 i Allmänt

Är återigen hemma i vardagen. Jobb och allt annat som hör vardagen till väntar när det åter igen är vardag. Hade iallafall en mysig helg nere i Malmö. Känns som "hemma" när jag kör av motorvägen! Men har bara bott där ett år, sedan 2005. Ja det är konstigt, men skönt att vara hos familjen iallfall. Har hunnit med att hälsa på de gamle också! Göra dem glada är alltid roligt. Annars har vi myst, ätit gott, varit på stan och i söndags var jag och Johan på fotboll. Vi såg Mjällby vinna över Trelleborg på vångavallen i Trelle. Nu återstår endast en match för Mjällby. Johan är glad att de är kvar ännu ett år i allsvenskan. Ja, det är ju jag också för jag tycker att fotboll är skoj!! Tur vi har samma intressen! hihiih! Brr, det är kallt och ruggigt.. Får krypa ner under filten nu och se Unga mödrar, sen ska jag göra spagetti och köttfärssås! Tack Mamman för helgen! :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-10-18 17:55:21

Tack själv! Alltid kul när ni kommer o förgyller Helgen. Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela