Sofie

innemys

Publicerad 2011-09-28 21:46:25 i Allmänt

Idag har vi haft en "innemys" dag. Jag gjorde potatis, broccoli och blomkåls soppa, från grunden. Sedan har vi spelat lite på min mobil och sett idol i soffan. Köpte goda jordärtskockar som vi åt till idol. Det var smarrigt!

Helgen var mysig när vi hade besök. Intensivt, mkt man ska hinna med. Vi bor många på liten yta, men det går faktiskt bra!!
Imorgon börjar inomhus säsongen på fotbollen, undra om jag orkar ta mig dit?! :) Känner mig lite höst trött. Men vi har haft soliga och sköna dagar nu!!!
Imorgon blir det utedag i skogen med barnen,så hoppas solen visar sig då också.

Vi har lite planer på att sticka till Göteborg ihelgen. Hotell erbjudandet jag hittade försvann, får se om det blir något av det. Har annars lite som behövs göras här hemma. Rensa ut sommarkläderna bland annat...

Nu blir det idol igen och sedan väntar den goa sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela