Sofie

Publicerad 2012-04-09 19:26:18 i Allmänt

I förmiddags satt jag och kollade på facebook. Tittade på massa gamla fest bilder från studietiden.
När vi festade i Fridas lägenhet, i min korridor, hemma hos Sara osv...
De flesta av oss har barn eller har barn på väg. Våra liv har förändrats väldigt mycket på några år.

Känns som det är evigheter sen vi pluggade. Roligt att tänka tillbaka på det. Tänk vad livet förändrats på några år..
Många gamla minnen som glädjer.
Missuppfatta mig inte nu, att jag fortfarande vill leva i "det". Den tiden är förbi. Men är glad att jag fått uppleva studietiden och allt vad det innebar. Allt roligt vi gjorde.. :)

Nu ser jag fram emot mycket nytt med bebisen istället, som sedan blir fina minnen ..  ♥








Nu är det mest fokus på bebis och hus för min del. Även jobb. Helt annat, hahahah :)

Imorgon ska vi till barnmorskan och lyssna på lilla hjärtat  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela