Sofie

Familjen <3

Publicerad 2012-04-15 22:18:51 i Allmänt

Ingen bebis denna helgen. Tur det för johan har varit 13 mil ifrån mig. Det var nog min sista helg i Malmö innan bebisen kommer.
Umgåtts och myst med familjen!

Var på mjällbys match nu i eftermiddag, de vann. En ekorre sprang rundor på planen, hhaha stackars ekorre. Söt var den iaf.

Nu får du snart komma ut bebisen!!
Vi alla längtar efter dig. Vill veta vem du är!! :)

En ny vecka. 12 dagar kvar att jobba. Känns konstigt. Förstår inte att jag inte ska jobba kvar till hösten..
Samtidigt känner jag att kroppen börjar säga ifrån.. Tyngre, men jag klarar det!
Får se om jag hinner jobba klart, hinner vara ledig nått innan?!

Ingen vet... :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-04-16 18:05:29

Ha Ha Allsvenskfotboll på Landet,finns inga Ekorrar på SwedbankStadion....

Killarna ser inte ut så idag,snaggade!

Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela