Sofie

Föräldrautbildning

Publicerad 2012-04-04 21:26:38 i Allmänt

Har varit på föräldrarutbildning idag. Ska lära oss att bli föräldrar :) låter stort det. Ofattbart detta, och det är inte långt bort..
Pratade om hur vi känner inför förlossningen, visade en film, pratade lite tips, visade hur bebisen ska ut genom bäckenbenet och vidare ner...

Måste snart packa bb väskan. Kan ju snart bli vilken dag som. Är färdig bakad snart..
Kanske blir ett projekt i påsk? Börja packa iaf.. Får förvara väskan under sängen sen..
Är i vecka 35 idag..

Idag gick vi en eftermiddags promenad. Tanken var att mata änderna. Men där var en faslig blandning. Konstiga missfärgade änder, måsar och till och med höns som var hungriga.. Hahha
Härligt med sol, men kallt är det. Blir slut i benen, inte konstigt när jag har lite fler kilo att bära..

Påskfest imorgon på jobb.. Som mamma sa: sista året du är påskkärring. Näst år är bebisen en liten en :)
Mycket som kanske är sista gången nu.. Sista gången ni träffar mig utan bebis. Sista gången jag är på fest, nästa gång som mamma?
Sista gången jag är hos frissan innan bebisen kommer.. Åker till Malmö?!
Osv.. Märkliga tankar.. Men kanske sant?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela