Sofie

ledighet väntar...

Publicerad 2012-04-23 18:31:19 i Allmänt

Idag ploppade första bebisen i från föräldrargruppen. Han var beräknad den 18 maj, några dagar efter oss.
Nu blir jag ännu mer sugen på att få träffa vår lille!
Du får gärna komma nu, eller snart iallafall!.

Jag var hemma från jobbet i torsdags och fredags, var orkeslös och trött. Kände inte att jag hade tålamod med barnen. Har inte haft en enda sjukdag under hela min graviditet! Har varit skonad, skönt det!
Pratade med mina kolleger idag och jag ska ta semester denna veckan, tis, ons, tors och fredag. Sedan jobba 3 dagar nästa vecka, varav en planeringsdag. Så det ska jag väl orka!? Får såklart se hur jag mår.
Sen semester veckan innan också.
Måste börja tänka lite på mig själv, inte bara kämpa och bita ihop.
Har fått höra att det gäller att vila nu de sista veckorna, vet aldrig när den lille vill ut. Då ska jag inte vara helt slutkörd. Har också många semesterdagar att ta ut, så det gör inget.

Får ha en mysvecka nu!! Ska bli skönt faktiskt. Inte lång tid kvar nu. OJ vad vi längtar!

Idag ska jag hejja på Malmö FF! Får hoppas de krossar Syrianska idag!

Mina ♥: Johan och bebisen!


Hoppas Mammi har det bra i Dublin! Jag föddes när min mormor och morfar var på Mallorca. Kanske bebisen vill titta ut nu tisdag eller onsdag när mamma är iväg?
Nä vi får hoppas de dröjer iallafall några dagar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela