Sofie

planer och huvudbry

Publicerad 2012-04-17 20:16:33 i Allmänt

Vaggar fram,
svårt att resa sig ibland,
svullna fötter,
lite ont i fingrarna på morgonen,
svårt att komma igång när man suttit/legat ett tag,
pustar och suckar lite,
sammandragningar,
sover sämre...

Ja, summan: det börjar kännas lite nu..eller lite mer än innan. Jag suckar lite och pustar..
Vaggar fram på jobb, tar det lugnt i min takt :)
Är tacksam att jag inte mått illa, kräkt, varit döende-trött, ont, orörlig osv...

Annars är det väldigt mkt i mitt huvud och i mitt liv som händer just NU.
Plugget hänger över mig. Måste göra klart ett arbete till, innan den 4 maj när jag ska på sista kursen. Undra om jag kan medverka? Orkar kanske inte? Har kanske fått bebisen?

Hade ett möte idag med ett husföretag, verkar lockande och lovande. Får se vart det bär.. Mycket stora beslut att fatta, med rätt kort varsel.

Och så klart mkt i huvudet kring förlossning och bebisen.
När sätter det igång?
Hur?
Var är jag? Var är Johan?
Hur kommer allt gå? osv...
Massa tankar och huvudbry....

Jobbigt samtidigt som spännande... Snart kanske vi sitter i ett nybyggt hus med en liten underbar knodd! :)

En liten inre stress befinner sig inom mig.. Får försöka koppla bort och bara tänka på bebisen!
Är lite här och där hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela