Sofie

hösten

Publicerad 2012-08-28 21:03:57 i Allmänt

Hösten är på gång, vi går mot mörkare tid nu.
Höstens tv program har börjat, mörkare och kallare på kvällarna. Igår på fotbollen fick jag ha tjocktröja och jacka, det var längesen sist.
Denna sommaren har jag inte varit mkt i solen, har inte orkat alls. Det har varit annat som är viktigare än att ligga och pressa :)
Samtidigt ser jag inte fram emot hösten med en massa regn. Blir jobbigare när vi ska ta våra vagn promenader, det blir kallt och blött..
Det är positivt att Ebbe föddes i Maj, vi har fått fina månader. Vi har kunnat vara ute och gå mycket, sitta nere på torget när han sover i vagnen. Slippa frysa ihjäl när jag lämnar täcket på natten, när jag ska gå upp och byta blöja osv.
Men sommaren måste ta slut... Jag gillar läget, bara jag får vara med mina gossar och familjen! ♥
 
I höst ska vi gå på rytmik, det börjar på måndag. Även babysim har jag anmält till!
Första hösten med min lilla älskling, mycket nytt i hans utveckling att se fram emot..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela