Sofie

regn, åska och depp....

Publicerad 2012-08-30 13:09:10 i Allmänt

Shit vilket väder. Det har regnat som tusan och åskat.
Satt och med Ebbe i knäet när modemet knäppte till och lampan släcktes. Där gick strömmen...
Hmm, knappt något batteri på mobilen och strömmen är borta.
Vad ska jag nu göra en eftermiddag som denna?
Dagens I-landsproblem. hahahah
Vad gör man utan telefon, internet eller tv?  Hur sjutton gjorde man förr? Skärp dig Sofie  :)
Inget kokt vatten till Ebbe och ingen middag utan el...
 
Elen är tillbaka, men vilket tråkigt väder. Alldeles mörkt och trist.. Suck.
Tur man inte har sånna här gnälldagar varje dag..
 
Ebbe sover och jag har skalat potatis till middagen, diskat och fixat lite.
 
Ska lägga mig på soffan och läsa lite i tidningen "mama" och vänta på att min älsklings gosse vaknar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela