Sofie

rutiner

Publicerad 2012-08-16 21:42:36 i Allmänt

Idag testade jag mina "riktiga" jeans som jag använda innan graviditeten. Inte leggings som är töjbara, utan de riktiga miss sixty jeansen. Jag får på mig dem och kan knäppa!! Wiihoo!
Har inte testat innan, men nu 3 månader efter får jag på dem! Slipper köpa ny garderob, hiihih!
Kan ha alla kläder igen. Visst har jag lite "plöffs" kvar på magen, men ska inte klaga. Vikten är nere där jag låg på inskrivningen, men midjan har några centimeter kvar. Vill gå ner lite till, har ju bara gått 12 veckor, så det är ingen bråttska. Ska börja träna igen nu till hösten om våra schema går ihop.
Vill inte att vi är i väg alla kvällar från varandra, det går ju inte :)
 
Imorgon åker vi ner till Malmöfestivalen och såklart ska vi hälsa på familjen! Längtar!!
 
Annars har jag haft fullt upp som vanligt! Träffat vänner, varit ute i det härliga vädret.
Minst ett projekt har jag under dagen!
 
Han sover fortfarande bra, fram till 5-6 tiden, då äter han och somnar igen. Vi brukar gå upp vid 8, då vaknar han med ett leende. Först är jag trött, men kan ju inte motstå honom. Vi går upp och han sitter i babysittern medans jag äter. Sedan får han mat och kläder. Han roar sig lite till på egen hand, då gör jag mig i ordning.
Han är vaken ca 1-2 timmar sen måste han sova igen. Antingen går vi ut med vagnen eller sover han en stund hemma. Han sover bäst och längst om vi är ute och går/gör något.
Vid detta laget har hela förmiddagen gått.. Timmarna bara springer iväg och jag gillar att vara hemma!
 
Så här har det varit några veckor nu, känns som vi börjat få en rutin som stannar... Undra när det ändras igen? :)
 
Vecka 36 drar lite aktiviteter igång, så då får vi ännu mer att göra..
 
Nä nu ska jag avsluta här... Imorgon ses vi "moster och mormor"!!! ♥

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2012-08-16 22:07:54

Han är såå duktig min lilla Nosse ;) ahh vi längtar efter er alla 3 puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela