Sofie

semestern slut i rutan :(

Publicerad 2012-08-05 13:37:20 i Allmänt

Hej mina vänner!
Idag är en lite deppig dag. Inte nog med att det är söndag, det är sista dagen på älsklingens semester.
Imorgon blir jag och Ebbe lämnade själv, igen...
En sak som är säker är att vi haft fyra mysiga veckor tillsammans, min lilla familj! Johan och jag har hjälpts åt med matning, blöjbyte, gå upp på morgonen! Jag har fått sova lite längre! Bästa pappan!
 
Lite roligt händer också idag. Malmö FF spelar ju och idag brottas Robban i OS. Umgicks med honom på högstadiet, alltid trevligt när man känner igen någon, till och med på OS! Lycka till Robban!
Dagen bjuder även på ett restaurangbesök med svärföräldrarna!
 
Imorgon börjar vardagen igen. Har lite inbokat till mig och Ebbe! Tycker det är synd om Johan som måste iväg och jobba. Hade mer än gärna haft honom hemma hos oss! Han ska vara hemma en vecka i September. Kanske kan lägga in om mer pappaledighet under året!
 
Nu ska vi iväg. Hejja MFF och Robban!!
 
 
Mormor och Moster: Ebbe saknar er också! Vi ses snaaart... åååhh vänjer mig aldrig vid avståndet, till och med värre nu när jag har lillkillen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela