Sofie

7 månaders gosse

Publicerad 2012-12-26 17:10:47 i Allmänt

Vi är tillbaka i Sölvesborg efter en vecka i Malmö! Allt fungerade så bra, han är snäll och glad mest hela tiden!
Han vill stå hela tiden, tur jag hade avlastning. Annars brukar Johan avlösa mig efter jobb, nu blev det mamma och moster som fick rycka in... Även morfar Jan! :)
 
En bild från Ebbes 7 månaders dag!
Älsklingen på sin 7 månaders dag, med mormors telefon i högsta hugg! :)
 
Han har börjat komma upp mer på knäna, står och "juckar" som en hund fram och tillbaka..Men kryper inte iväg, inte ännu. Han har börjat gå när vi håller honom i händerna. Det är roligt.
Telefonen och fjärrkontrollen är nummer 1! Klättrar upp på oss, till stående!
Pratar hela tiden, mycket "auuwaa" nu. Nya läten och ansiktsuttryck hela tiden. Han kommer på nya, då slutar han med de gamla! :)
Älskar att bada, plaska, busa, sjunga, stå, telefonen, nappen, mat, och att vara nära!
Han är också reserverad mot nya människor och ljud, blir ledsen...
 
Idag har jag haft lite egentid. Skulle egentligen träffat en kompis och shoppat tillsammans med. Men hon var sjuk. Så jag åkte in till Kristianstad och tittade lite på rean. Johan har haft Ebbe idag. Blev besviken på rean, fanns inte mkt till så små.. Köpte bara ett par jeans och en tröja på name it.
 
Ikväll blir det bonde söker fru!  :)
 
Återkommer med foto från julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela