Sofie

gokväll

Publicerad 2012-12-03 22:44:41 i Allmänt

Nu är det jul i vårt "hus" :) Johan fixade och donade igår! Mysigt med stjärnor och ljusstakar!
Snön ligger vit utanför fönstret! Men fy sjutton vad det är kallt.
Hade velat hoppa ner i Ebbes härliga åkpåse, när vi var ute på vår promenad i förmiddags.
 
Gick precis in och tittade till gossen. Han sover och ger mig ett leende. Jag smälter. Åhhh min underbara lilla son!
Kan inte få nog av att titta på honom. Älskar min lilla familj!
 
Fick fina kläder av syrran när jag var nere, kläder till Ebbe såklart! Till och med hennes snälla pojkvän hade köpt en häftig nappflaska till honom, när han var i Holland.
Så snälla, skämmer bort min lille gosse!
 
Annars är allt bra, bygger går sakna men säkert framåt! Drömmer om att bo på markplan, slippa allt bärande!
Ebbes snuva är nästan borta. Äter massa pureer och frukt, gröt och välling. Massa nytt!
Han sträcker sig efter en när man går förbi. Vill komma upp och mysa! Gulligt när han sträcker armarna och vill upp, naaaw!
 
Vågen visar mindre än nånsin. Undrar om min kropp är helt utan muskler? Muskler väger ju mindre än fett, visst? hahaha Har inte vägt så här lite på väldigt många år.. Ändå äter jag godis, fikar och grejar! Bara att tacka och ta emot att gravidkilona försvann väldigt lätt och smidigt!
 
Framkallat julkort på gossen! Hoppas de blir bra!    Nu ska jag in och snusa på min gosse!
Natti för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela