Sofie

Grötpuss

Publicerad 2012-12-06 11:25:20 i

Moster, nu bloggar jag!! Har besiktigat bilen idag, gick igenom!! Wiihoo! Var på pappa Johans jobb också! Snart kommer Olivia och Mio hit och leker med oss!

Igår var pappa ledig! Vi mös i sängen hela förmiddagen! Gossen är inte stilla 5 sekunder. Klättrar och grejar hela tiden! Busunge!! Han ställer sig mot mig, drar i mina kläder o ställer sig själv! Goa unge!! Nu tycker han att han har suttit länge, nu ska han stå! Han spänner emot hela kroppen när jag ska sätta honom :) hihi

Har nyss ätit lite gröt! En grötpuss till min favorit moster för du är så duktig!!!

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2012-12-06 13:22:34

Moster pussar tillbaka på sin favorit pojke älskar dig Ebbe <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela