Sofie

Lillejul

Publicerad 2012-12-23 22:52:43 i

Då är Malmö visiten snart över för denna gång. Vi ska pussa och krama på pappa johan, samtidigt känns det tungt för mig att inte fira jul med "min familj". Har alltid gjort det, självklart för mig.
Får göra det bästa av det hela så idag har pappa mamma syrran jag och Ebbe firat jul hos pappa. God mat och fina klappar! Trevligt var det. Ebbe blev glad för sina blinkande saker! Hans första julklappar, första julen!! Första julen med min älskade son!!

Får lägga in ordentliga foto från kameran sen...

Då går vi och lägger oss och förhoppnigsvis är gatorna plogade så vi kommer fram ordentligt.
Tackar för denna veckan, mysigt!!
Är nöjd och glad över dagens julfirande! Tack tack tack!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-12-24 06:46:42

Så mysigt vi haft,längtar redan till nästa jul.Kram God Jul.

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-12-24 06:46:47

Så mysigt vi haft,längtar redan till nästa jul.Kram God Jul.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela