Sofie

Min tomtenisse

Publicerad 2012-12-13 23:07:16 i

Har varit på julavslutning på babycafet! Hade en liten tomtenisse med mig. När alla andra satt och sjöng skulle min gosse stå upp och showa inför alla! Han ska stå upp hela tiden, då blir han såå glad och stolt. Han drar sig upp genom att dra i mina kläder och armar. Behöver knappt någon hjälp. Ställer sig inte mot saker ännu. Svårare att greppa.
Duktig och viljestark kille!

Sjöng pratade och fikade i församlingshemmet. Många små tomtar och pepparkakor, så söta!
Här i sölvesborg är det gratis, till och med att fika varje vecka. Julpysslet jag var på för ett tag sen var också gratis, rytmiken kostar inget..
I Malmö finns det inget som är gratis :) hihii
trevligt är det iaf!!! Prata med alla barn och mammor!
En liten tomte, luciadagen till ära! Dock inte den bästa bilden :) men men

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2012-12-14 00:05:53

Älskade unge ;) du bara växer o växer <3 moster kommer i morgon då blir det moster- Ebbe mys

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela