Sofie

Alla hjärtans dag <3

Publicerad 2012-02-14 20:51:21 i Allmänt

Ligger i sängen och ska läsa lite. Inget skoj på tv på tisdagar. Sambon och jag har varit ute och ätit ikväll. Förra veckan hade vår favorit restaurang besök av "kniven mot strupen" och inspelning.. Vi ville testa, men det var sämre. De som hade så god mat, mycket och fint. Tråkigt... Får se programet och se vad de hittat på..
Men det var trevligt och mysigt att äta ute med johan och bebisen som sparkade!!
Är inte mycket för alla hjärtans dag annars..
Hoppas ni vänner och "nära" haft en bra dag!


Går in i vecka 28 imorgon. Helt sanslöst vad tiden går.. Snart är maj här!
Precis som under hela graviditeten så mår jag prima ballerina! Nästan bättre än innan :)
Känner lite i svanken under natten.. Lite sura uppstötningar och ett evigt kissande. Ska verkligen inte klaga... undra hur länge jag orkar jobba?! Vill så länge som det går! Svårt att veta hur jag mår och ser ut om ett tag.. Nu ser jag ut så här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela