Sofie

grubblar

Publicerad 2012-02-05 21:16:09 i Allmänt

Då är vi hemma igen. Alltid lika tråkigt och jobbigt att åka ifrån familjen.
men som mamma sa: "man kan ju inte äta oxfilé eller godis varje dag, för då ser man inte fram emot det".

Det är sant, men samtidigt cirkulerar mycket tankar i huvudet just nu..
* Vill ju att min familj ska träffa bebisen ofta.
* Passa den, utan oss. Blir kanske inte så, då vi hälsar på hos varandra?
* Hämta på framtida förskola..
* Vara med på t ex babysim?

Blir ju inte direkt att vi svänger inom och fikar.. Men och andra sidan, ses vi ju fler timmar och dagar på rad...

Man ska inte ta ut nått i förskott, det blir säkert jätte bra när den vardagen väl börjar...
men tankarna finns och det är trots allt jobbigt..

Tur att vi har Johans familj nära iallafall!!! Men MIN då..:( snyft..

En litet depp inlägg...



Jag tycker iallafall om min Johan mycket!! och vi längtar efter vår bebis massor!!

Har kännt arm eller fot nu varje dag, fredag, lördag och idag.. Läskigt, men häftigt.. hihi :)
Växer och börjar få mindre plats i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela