Sofie

V 29

Publicerad 2012-02-22 21:06:17 i Allmänt

V 29 är här! Snart bara 10 veckor kvar, plus minus 2 veckor..
Mamma åkte in på bb 8 veckor för tidigt med mig, låg inne. Jag föddes 4 veckor för tidigt.. Får se när när denne lille krabaten vill ut :) undrar såå!! Det är dags för glukosbelastning på fredag, får ta med citron!

Annars mår jag fortfarande bra. Har lite krämpor som lite halsbränna, sammandragningar och ont i svanken.. Men ska inte klaga..
Ibland tänker jag inte på att jag har en bebis i magen, förrän jag går förbi speglen.. Ojdå! Hahah kommer verkligheten ikapp mig.
Förr eller senare kommer jag förstå!!

Mysigt att ligga med handen på magen och känna rörelser!! Vår besse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela