Sofie

bluuupp..

Publicerad 2012-01-17 19:52:11 i Allmänt

Oj, imorse kände jag hur hela magen "vände" sig.. Skrek på Johan; känn.. "Bluppp" sa det.. Bebisen skulle nog vända sig.. hihi Häftigt men lite märkligt.
Inte någon liten spark det inte...

Häftigt att där är något som växer där inne.

De stora barnen på jobbet, fritidsbarnen sitter i mitt knä och frågar en massa. Känner och pratar om magen.. Nu när du äter så kommer det till bebisen!
De är väldigt intresserade och tycker jag har blivit tjock! Vi pratar namn och en massa, roligt!!
En pojke sa idag: "hur kommer bebisen in där"? hahahah Ja, vad ska man svara? Får överlåta det till föräldrarna. hihih

Efter jobbet sitter och jag tar mig igenom djugel efter djungel. Tror vi är eniga om vagn.. Just nu är det försäkringskassan jag kämpar med.
Hur länge ska jag vara hemma? Johan vara hemma?
Hur många dagars betalt/vecka... Vill spara mååånga dagar också! hiihihi
Ja, det är en helt ny värld att sätta sig in i...

MEN ROLIGT!

Bebisen, din pappa och jag pratar om dig varje dag. Vi längtar efter dig !!!


Vad tror DU att det blir för en liten bebis? Flicka eller pojke? :) Roligt att höra vad Ni tror!!

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2012-01-17 21:31:15

Postat av: Banne

Publicerad 2012-01-17 21:32:56

Det blir en pojke!!! Bessen du är ännu inte här men ack vad älskad du är!!!

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-18 19:27:59

Tror stenhårt att det blir en liten KILLE!! Kraaaaam

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-01-19 07:26:25

Jag tror att det blir en pojke, han verkar vild. En ny Mjällbyspelare!!!

Postat av: Banne

Publicerad 2012-01-20 23:02:59

Så fan heller Mamma!!! MFF

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela