Sofie

Hel igen

Publicerad 2012-01-22 21:19:32 i Allmänt

Då är jag hel igen. Ligger i soffan bredvid min älskling. Den lille sparkar också! Mys!
Har varit i Malmö denna helgen, så har fått sakna Johan. Det behövs det också!

Jag har träffat faster med man, kompisar och mormor. Även umgåtts mkt med familjen! ♥

Idag köpte jag ett babyskydd till bilen, som bebisen ska åka i om ett tag. Kanske är tidigt?
men jag kom över ett bra pris, så jag slog till... De har ju ändå förlossnings garanti..

Imorgon ska jag till barnmorskan och lyssna på hjärtat igen och ta nya prover!!
Spännande... Snart 24 hela veckor..går in i vecka 25 på onsdag... Snart är Maj här och vi får äntligen hålla i vår lilla bebis!! :) MYYYYSS!!


Oj vad den sparkar och slår volter. Hela magen sugs in ibland, läskigt. Vänder sig..
Har spräckt 70 kilos gränsen... Magen SYNS, växer... Hihi
Undrar hur det ska sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela