Sofie

pysslar

Publicerad 2012-01-17 21:33:43 i Allmänt

Har suttit och klippt, skrivit och pysslat i min bok!
Vill verkligen rekommendera denna till alla som väntar barn och tycker det är roligt med lite "pill".

Lennart Nilsson har fyllt boken med citat, vad som händer i de olika veckorna och bilder.

Jag klistrar in foto på min mage, kläder och annat jag köpt. Jag skriver hur jag mår, vad som händer och andra tankar.

Jag tycker själv det är roligt att titta i min bok som mamma skrivit om mig samtidigt som det är roligt att pyssla lite.
Det är nog roligt att ha och se tillbaka på...Tror jag!

image description  
Ett smakprov från bebisens bok! :)



Boken heter Ett barn blir till- dagboken... Skriven av Lennart Nilsson!

En bok jag rekommenderar varmt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela