Sofie

ser sparkarna

Publicerad 2012-01-09 21:58:09 i Allmänt

Då är vardagen i gång igen, på riktigt. Barnen är tillbaka och det är slut på "halva arbetsveckor".
I helgen har vi varit i Hällevik, där vi umgåtts med hela familjen Bergström!
Bebisens farmor, farfar, faster, farbror och kusiner har vi träffat.
En trevlig helg!!

Det sparkas och boxas mycket där inne i magen.. Nu ikväll tittade jag på magen och jag såg att magen "hoppade" lite lätt. Jag kan SE sparkarna!! Wihooo!

Först längtade vi till vecka 12. Sen hjärtslagen, sen ultraljudet, sen att känna sparkarna och se dem...
Mycket som händer där inne i magen, roligt!!

Här kommer en bild, några som frågat efter det.. :)


V 22, hemma i Malmö!

Är tacksam att vi delar denna glädjen med så många!
Tack alla nära som bryr sig, är intresserade och svarar på alla mina frågor :)
Många är delaktiga och längtar med oss... :)

Vi alla längtar efter dig bebisen!
Undrar såå vem du är! Det är skönt att jag känner dig hela tiden, i början var jag lite nojjig. Eller hur mamma och syrran? hihihi

Syrran: jag vet att du är långt från bebisen.. jobbigt för mig också.. men du kommer ändå vara den bästa mostern...
Jobbigt med avstånd, suck... BLÄÄÄ!!!

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2012-01-10 00:05:50

Mosters älsklings Besse ;) jag vet Fia men vi ses ofta så det är bra! Jag vet att jag kommer vara nummer 1 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela