Sofie

I'am back!!

Publicerad 2012-07-27 20:44:23 i

Jag har lyckats få igång appen på telefonen så nu kan jag blogga igen! Slipper lägga in bilder på datan och sitta där och skriva. Gytt! Igår hade vi en mysig kväll i Anna, Martin och Agnes husvagn. Vi blev bjudna på grillat, gotte! Trevligt att ses, det var ett tag sen sist. Deras dotter Agnes, nästan 2år, var intresserad av Ebbe. Hon gav honom nappen och tittade i vagnen, gulligt! Ebbe och jag har åkt till Malmö, då pappa johan är i Örebro på tävling i några dagar. Vi kommer sakna pappan! Jag bombar honom med foto på Ebbe! Testade en ny app på telefonen. Fotona är ifrån de senaste dagarna. Min älskade gullunge!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-07-28 13:45:48

Så fina bilder på de lilla goding!! Vad heter appen som du använder till att göra fotocollagen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela