Sofie

Premiär

Publicerad 2012-07-15 22:57:07 i Allmänt

Ebbe har varit med om många premiärer denna helgen.
I fredags åkte vi till Helsingör, då fick han åka både buss, tåg och båt för första gången. Även första utomlandsturen, känns inte om utomlands men det är det ju faktiskt! :)
Han skötte sig exemplariskt, han är duktig min lille gosse!
Denna semestern har vi inget direkt inplanerat, vill bara ta det lugnt nu med lilleman. Så får bli lite sådana miniturer för vår skull! Imorgon ska vi åka till Karlskrona och mysa i stugan! Grilla och sitta utomhus!
 
Idag gjorde han premiär i bärselen! Många premiärer denna helgen! hihiih
 
Han skrattar och pratar mycket nu de lille! Ligger och tittar, följer mobilen ovanför sängen. Lyssnar och skrattar när man pratar med honom.. Ahhh min gullunge!   Underbart! Blir så full av glädje och kärlek när jag tittar på honom!
"Skulle kunna äta upp honom" hihihi  ♥
 
Har även varit några dagar i Malmö och imorgon åker vi till Karlskrona! Johan börjar sin andra vecka imorgon, vill att tiden ska gå sakta, så vi får ha mysigt längre tillsammans... 3 veckor kvar.
 
Igår var vi hos Åsa och träffade lite vänner! Även där skötte Ebbe sig bra! Skönt att det fungerar att ha med honom och att han inte skriker non stop. Stackars de föräldrarna vars barn bara skriker...
 
Hoppas att vädret blir bättre nu..Mitten på juli och skit väder, SUCK....
Tur att jag har min lille solstråle :)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-07-19 20:33:11

Tack för en underbar semester,Ebbe har varit ljuvlig lika glad o snäll som sin mamma.
Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela