Sofie

Soooolen är här!

Publicerad 2012-07-25 21:09:47 i Allmänt

Nu har äntligen det fina vädret hittat hit! Inte en dag för tidigt..
Idag har vi varit nere i Tredenborg, så Johan fick ta sitt första dopp för i år. Ebbe låg i vagnen och vilade och jag läste lite grann. Vill inte bada innan jag varit på efterkontrollen hos barnmorskan.
Ebbe fick ligga lite på filten i skuggan också, härlig dag!
Ebbe är lite mer gnällig på kvällen, än han brukar vara. Nog pga värmen.
 
Annars har vi tvättat, lagat god lasagne och ätit en glass på glassbåten. Riktigt varmt och skönt även nu ikväll!
Härliga sommar!
 
Har haft ett "gips-projekt" denna veckan. Har målat ramar och idag gjorde jag saltdeg som jag gjorde Ebbes fot och handavtryck i och fyllde med gips. Återstår att se hur resultatet blir! Hoppas på fint!
Inte lätt att trycka hans lilla hand, som han håller ihop, hårt som tusan :) hihiih
 
 
Annars har vi varit mycket ute hos Johans föräldrar, skönare att vara ute i trädgården än att sitta i lägenheten.
Vi var nere i hamnen på allsång en kväll också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela