Sofie

4veckor

Publicerad 2012-06-19 12:54:06 i Allmänt

Tack för en trevlig helg familjen nere i Malmö!
Vi hann med en tur på stan och en visit hos mormor och min gudmor Pernilla.
Vill hinna så mycket men tiden räcker inte till. Får dela upp det.

Jag är dålig på att sova på dagarna, när lilleman sover. I går kväll hade jag väldigt ont i huvudet.
Blev inte mycket sömn den natten då jag små sov med honom på mig mellan 5 och 9. Vilket resulterar i LITE sömn. Sedan var vi på Bvc och den dagen gick utan eftermiddags sömn..
Han är stor nu killen, 4200g!


Mys med moster! Tack för visiten i Sbg och för helgen i Malmö :)





Kan sitta och titta på honom i evigheter, lukta och pussa på min lille son! ♥

Idag är min lille gosse 4 veckor, Tisdagen för 4 veckor sedan kom du till oss!
En månad blir han den 22 Maj! Tiden bara springer iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela