Sofie

Glad midsommar

Publicerad 2012-06-21 23:25:17 i Allmänt

Var en runda på jobbet och hälsade på "mina"underbara barn och trevliga kolleger. Blev glad när jag fick en fin sommarpresent från föräldrar och barn. Roligt att de uppskattar vårt arbete, super goa föräldrar och barn har vi!!
Fick en fin korg med blomma, gurka, päron, kiwi, jordgubbar, dricka, tomater, rädisor mm, en sommarkorg från en gårdsbutik.

Var varit i Hällevik och gått en runda. Åt god grillad mat hos Johans föräldrar!

Imorgon blir det midsommarfirande med vänner! Det ska bli trevligt. Hoppas lilleman sköter sig ;)

Trevlig midsommar!

Han är underbar min son, bara så ni vet. Hihii

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-06-22 14:01:34

Så fina presenter får inte jag från mitt jobb! Gratta o pussa min lille påg på 1mån Dagen.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela