Sofie

Morgonmys

Publicerad 2012-06-04 22:39:53 i Allmänt

Första dagen utan min sambo och jag klarade det bra!
Tur att vår son är en snäll gosse.
Gav honom mat 22, 1.30,4.30 och då somnade han direkt och jag la honom i hans säng.
Han vaknade vid 6 och åt duktigt, hade lite svårt att somna om. Vi sa hejdå till pappa johan som skulle jobba, sedan la vi oss och mös i sängen. Vi somnade, han på mig. Åh vad mys.
Jag flög upp vid 9 tiden. Gjorde vid mig och åt frukost, vet ju inte när han vaknar och vill ha mat, så fick passa på. Vid 10 åt han och sedan åkte vi till BVC. Allt är bra med vår kille, blivit stor nu. Vägde 3725 om jag minns rätt. Växer så det knakar!
Min vikt går neråt, skönt det. I söndags morse hade jag ca 3-4kg kvar till startvikt. Ska inte stirra mig blind på vågen, får prova mina gamla jeans och se. Men skönt att det går neråt iaf!
En liten mage är där ju allt fortfarande..
Efter BVC vaknade han vid 14, sedan åt han och var vaken till 17.15. Åt och somnade igen, vi var ute och gick en lång runda. Vaknade 21 och åt, somnade igen. Ligger nu i sin säng och hans mamma ska också sova nu..
Det var vår första dag utan bästa pappan.

Morgonmys med min gosse:

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2012-06-04 23:23:31

Så sov han på mig innan ni skulle åka hem :) mys han är helt underbar<3 mosters älsklings Besse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela