Sofie

Tittar på min gosse

Publicerad 2012-06-02 05:44:24 i Allmänt

Sitter här halv 6 på morgonen och tittar på min gosse. Han har nyss fått mat. Väntar en stund innan jag lägger mig för att se så han somnar ordentligt och inte kräker o så.
Han äter och somnar direkt, snäll påg det där!
Kan sitta och titta på honom hur länge som helst. Han grimaserar och har gympa.
Oh vad han är fin min älskade gosse.
Tänk att han bott i min mage :)
Igår blev det moster och mormor mys. De har längtat, vi också!
Bebisen träffade sin moster mycket första timmarna, när han kom till världen. Johan och jag var trötta och medtagna. Så syrran ställde upp. Även en stor stöttning under min förlossning.

Nä nu ska jag lägga mig på kudden igen. Mammas gosse har somnat nu.

Jag är lycklig och älskar min "lilla" familj ofantligt mkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela